Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Καλό ταξείδι γιατρέ.

Τάκης Αριστείδου

Μάρτης της ζωής μου

Μάρτης και του θανάτου

έπεσε ο Γαλανόλευκος Πλάτανος μου.

Γιατρός των φτωχών στα δύσκολα χρόνια

Προικισμένος αφειδώλευτα από τις Μούσες

Κλειώ, Ευτέρπη, Πολύμνια, Μελπομένη, Ουρανία, Καλλιόπη.

Άνθρωπος

Αλάτι της κοινωνίας

από τον οποίο ο Βαρκάρης θα ντραπεί να ζητήσει οβολούς.

Ακόμα ηχούν στ’ αυτιά μου τα λόγια ενός δεσμοφύλακα

«Μη διστάσεις να μου ζητήσεις ότι χρειαστείς,

ο πατέρας σου έσωσε τη ζωή του παιδιού μου»

Το άκουσα αμέτρητες φορές

«Ο πατέρας σου έσωσε την ζωή του παιδιού… μου».

Αδελφός απέναντι στους Αδελφοφάδες της μακαριακής «δημοκρατίας»

«Γιατρέ μου, γιατρέ μου, μην τους αφήσεις να μας σκοτώσουν»

φώναζαν οι «αντιστασιακοί» στα Πολεμίδια

«Κανένας δεν θα σας πειράξει» ήταν η απάντηση.

Ανθρωπιστής ακόμα και απέναντι στους Απάνθρωπους

«Γιατρέ μου, γιατρέ μου, μην μας σκοτώσετε»

ικέτευαν αργότερα οι τουρκάλλες, ενώ η ΣΕΑΠ ετοιμαζόταν να μπει στο Μαρί

όταν σίγησαν τα τουρκικά ΠΑΟ των «συμπατριωτών» μας

και οι Ελληνικοί όλμοι των «συμπατριωτών» τους.

Η απάντηση πάντα μία

«Κανένας δεν θα σας πειράξει»



Χάρης Αριστείδου
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου